maandag 19 oktober 2015

Rood en roze blijft favoriet :)

Terwijl manlief de keuken van mijn zus verbouwde, haakte ik deze colsjaal.


Rood en roze blijft toch echt mijn favo kleurencombinatie, daar word ik elke keer weer blij van!
Het was de eerste keer dat ik met ByClaire 2 werkte. Wat een heerlijk garen is dat!
(Deze foto is een beetje donker, het was al laat......)


Het patroon was gratis en is van wolplein en haakt lekker weg.


En hij past ook nog goed bij mijn nieuwe bril. Ik kon de aanschaf echt niet langer tegenhouden.......zucht




2 opmerkingen:

  1. Mooie bril. Ben maar blij dat je niet alleen de van je moedet hebt geërfd. Anders hsd je al veel eerder aan de bril gemoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De oren ! Ik zit in de trein. Dat typt lastig.

    BeantwoordenVerwijderen