donderdag 7 augustus 2014

Heerlijk haken

Lekker zo'n vakantie waar niks hoeft! Het is heerlijk weer dus haken doe ik buiten op het terras.




Zie je al die uitstekende draadjes? Die moet ik allemaal nog wegwerken......
Waarom doe ik dat toch niet meteen?

Onderweg haakte ik het grootste gedeelte van een sjaal, het randje zette ik er hier op.






Ik ben erg blij met de kleuren. De schulpjesrand verzon ik zelf, deze stond niet bij het patroon.
In elke opening haakte ik 1 vaste-1 half stokje-5 stokjes-1 half stokje-1 vaste.
Lastig bleek de lange kant, waar de openingen kleiner zijn dan bij de korte kanten.
Daar maakte ik dezelfde stekenreeks, maar dan verdeeld over 2 openingen.
Mijn oudste dame wilde, ondanks de warmte, wel even model zitten.


Mooi hè?!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten