zondag 21 september 2014

Ripple af!

Ineens ging het heel snel met mijn ripple ( misschien omdat ik echt niet met een nieuwe deken mocht beginnen van mezelf voor deze af was)

Gister begon ik met de rand


Langs de zijkanten haakte ik 2 dubbele stokjes in elke toer. De rand wilde ik simpel houden omdat de deken door alle kleurtjes druk genoeg is.

Toen kwam het klusje dat ik niet langer meer kon uitstellen....


.... De draadjes wegwerken dus.
Maar doordat ik, met dank aan de oudste, erg vroeg op was vandaag, was dat voor 9 uur vanmorgen gepiept.


De boven- en onderkant heb ik gewoon als ripple gelaten en niet rechtgemaakt. Dat vond ik leuker.

De maten heb ik niet precies opgemeten. Hij is in elk geval groot genoeg om 2 kinderen in te verpakken.


Of om op te vouwen en neer te leggen om van te genieten.



Net zoals haakvriendin M ambieer ik een stapeltje gehaakte dekens om van te genieten. Maar, omdat 1 deken geen stapeltje is, legde ik er dit geborduurde kussen bovenop.


Nu snel bedenken aan welke deken ik ga beginnen.....:)

Fijne dag!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten