woensdag 3 september 2014

Taart voor juf Els

Mijn project van vilt is klaar! Dit is het geworden


Het is een nieuwe verjaardagstaart voor juf Els. 


Juf Els heeft 2 jaar de oudste en bijna 3 jaar de jongste in de kleuterklas gehad. Ze heeft een super leuk verjaardagsritueel. Het taartje wat ze daar voor gebruikte was helaas wat minder leuk. Daarom leek een nieuwe taart mij een leuk afscheidskado. Helaas ontbrak de tijd me, om dit nog voor de zomervakantie te maken. Juf Els kreeg dus een tegoedbon voor een taart, af te leveren in september.



Morgenochtend gaan we hem brengen. Ik ben erg benieuwd wat ze er van gaat vinden.
Het label van de taart schreef de jongste zelf.


Vanavond nestel ik me voor de tv, het nieuwe seizoen van dr. Tinus begint. Dat vraagt om een simpel haakwerkje op schoot


Mijn ripple is nu zo groot dat je alleen de voetjes van de oudste nog ziet, 1 meter 40 is hij dus ongeveer :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten