maandag 6 oktober 2014

Heerlijk herfstweekend

Dit weekend genoot ik samen met mijn familie van een heerlijk herfstweekend.
Op zaterdag haakt ik nog wat aan de V- stitch


Hij ligt op mijn mega pompoen, gekregen van mijn lieve vriendin W.


Op zondag maakte we een geweldige boswandeling in Amerongen


De meiden maakten kabouterhuisjes



Van mijn lieve schoonmoeder kreeg ik zomaar deze prachtige knoopjes


Te mooi voor in de knopenla.....:)

En 's avonds haakte ik mijn eerste square van de scheepjescal



Zoals je ziet heb ik de square nog niet opgespannen, maar ik ben wel blij met het resultaat.
Nu nog bedenken hoe ik de andere 5 ga maken. Vrijdag komt het tweede patroon, dus dan wil ik wel klaar zijn. Deze week is ook de laatste  workshopavond van de sjaals bij Het Atelier. Ik ben benieuwd hoe ver de meiden zijn!  

Fijne dag!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten