zondag 26 oktober 2014

Tussendoor projectje

Een geborduurd hoesje voor mijn telefoon stond al lang op mijn wishlist.
Dit weekend had ik er tijd voor, want ik was geveld door een virus. Dat kwam helemaal niet uit! Gelukkig zorgt een beetje creatief bezig zijn altijd voor een beter gevoel.
Het hoesje vond ik bij zus A. , sinds kort zit er bij haar in het kleine dorp een echte handwerkwinkel.
Daar ben ik best jaloers op, maar misschien is het wel beter voor mijn portemonnee.......


Het was heel gemakkelijk, door het kant en klare raster op het hoesje



Het patroontje van dit vosje kwam ik tegen op pinterest. Maar natuurlijk is dit iets te rustig voor mij.
Dus werd dit mijn eindresultaat. Ik ben er helemaal blij mee :)


De achtergrond vulde ik op met groen gemĂȘleerd garen van DMC.





Fijne dag!




1 opmerking: