maandag 1 december 2014

Brrrrrrrrrrrrrrrraderie

Vol goede moed begonnen L en ik aan de braderie in Rijswijk.
L had me meegelokt met de woorden: "het is lekker binnen in een winkelcentrum, dus het weer maakt niet uit"....... Helaas was binnen in het winkelcentrum niet overdekt en de temperatuur was niet echt hoog. Maar dat mocht de pret niet drukken. De kraam zag er binnen no time erg gezellig uit.



De kettingen en haarspelden combineerden super leuk met de prachtige kleren die L bij zich had.


En dankzij mijn heerlijke southbay was de kou nog wel draaglijk



Maar na de kou kwamen wind, regen, nog meer regen, heel veel regen en onweer de pret bederven.
Mensen bleven lekker binnen. 

Waar ik het wel warm van kreeg waren mijn lieve ouders die een kop warme thee en handschoenen kwamen brengen ( want ja, handschoenen dacht ik niet nodig te hebben.....) , mijn lieve vriendin C die samen met haar lief GG op pad ging met gluhwein voor ons (helaas reden ze naar de verkeerde Rijswijk) en mijn eigen lief die warme soep had klaarstaan bij thuiskomst. Wat een schatten allemaal!

En de gluhwein die in het verkeerde Rijswijk was geweest, stond thuis ook op me te wachten en was 's avonds zelfs nog heerlijk warm


Fijne, warme dag!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten