donderdag 4 december 2014

Zoomigurumi

Ik ben dol op de Zoomigurumi boeken. Ze zijn samengesteld door Joke van amigurumipatterns.net 
Ze staan allemaal in mijn boekenkast. Alleen van dit rijtje word ik al heel erg blij!


Voor 2 boeken heb ik al een ontwerp geproefhaakt ( is dat een woord????) en ik vond het super leuk om dat voor het nieuwe boek ook weer te doen. Dus aan de slag! Ik kan het ontwerp nu natuurlijk nog niet laten zien, maar schattig wordt het zeker :)



Dus later hierover meer......

Deze hippo komt uit Zoomigurumi 3. Hij kijkt zo lief uit zijn oogjes en werd meteen ingepikt door mijn oudste. Dus hij woont nu op haar bed. Maar voor de foto mocht hij even naar beneden komen.


Verder liggen deze schattige hertjes op mijn bureau.
Jaren geleden kocht ik dit pakketje en nu schreeuwen ze dat ze dit jaar echt in de kerstboom willen :)


Ik hoop dat het gaat lukken....


Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten