zaterdag 21 februari 2015

Haken in Kopenhagen :)

Wat is er heerlijker, dan na het shoppen even met de voetjes omhoog uitrusten met een haakwerkje op schoot? Niets denk ik, dus dat deed ik dan ook :)


Dit zijn fotolijstjes in de maak.


De armbandjes kocht ik bij H&M en zijn een prima ring om omheen te haken.
Sorry voor het slechte licht, het was vroeg donker......


Deze foto is beter. Thuis naai ik er een vilten rondje achter, zodat er een foto in kan.
En natuurlijk moet ik hier of daar nog een draadje wegwerken..........


Het eindresultaat zal ik komende week laten zien.

Verder liep ik hier tegen prachtig garen aan.
Dat komt mooi van pas bij mijn komende viltprojecten.


Nu op naar een ontbijt, nog een paar uurtjes de stad in en dan weer het vliegtuig in naar huis.

Fijne dag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten