woensdag 18 februari 2015

Kleinigheidje voor jarige zus

Zus E is morgen jarig ( haar leeftijd zal ik niet noemen, hahaha). Om dit te vieren gaan zus en ik dit weekend naar kopenhagen. Haar echte kado wordt dus daar gekocht, maar toch wilde ik niet met lege handen aankomen morgen.


Daarom maakte ik dit potje voor haar, met een clover amour haaknaald er in.

Ik haakte met eskimo garen, een viltachtige wol, met een prachtig, wollig effect


Zus E houdt niet van uitbundige kleuren, in tegenstelling tot mij......, dus hield ik het heel basic


Daarnaast begon ik toch stiekem alvast aan mijn viltproject, ik kon gewoon niet wachten :)


Heerlijk om weer met vilt te werken.
Jullie zien vast dat het een cactus is ( dat hoop ik tenminste, anders die ik iets helemaal fout)


Ik heb een opdracht gekregen voor 3 verschillende cactussen, dus ik maak er met heel veel plezier volgende week nog 2 :)

Mijn koffer is gepakt en staat klaar, ik heb er geen haakwerk ingedaan. Ik twijfel nog steeds.......moet ik er toch wat ingooien? Daar ga ik maar een nachtje op slapen.

Fijne dag!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten