maandag 20 juli 2015

In de lappenmand

De afgelopen dagen kwam er maar weinig van mijn haaknaald af...........
Ik maakte alleen een poezen waterflesvriendje


Die vertrekt naar een meisje die dezelfde wilde als haar oma


Ik hoop dat ze er veel plezier van gaat hebben!


We vierden een geweldige 11e verjaardag, met een super bubbel feest


Zo heerlijk dat de meiden hier nog van genieten :) Met dank aan vriendin C waarvan we een echte bellenblaasmachine leenden. Maar ook de handbellenblazers werkten super, hahaha


En zelf zit ik dus in de lappenmand, bah!
Mijn zwakke plek speelt helaas weer op, dit is het medicijn....... (Alleen voor het slapen gaan hoor, niet dat jullie nu denken dat ik dit de hele dag door zit te drinken, Hahahahahaha)


Ik hoop maar dat het snel overgaat, ziek zijn en vroeg naar bed gaan is niks voor mij.......

Deze week kreeg ik deze foto van Zus&Fluf cactussen op een kantoor in Brussel! 
Super leuk!! Daar zou ik meteen vrolijk van worden, bij binnenkomst voor een saaie vergadering :)


Fijne dag!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten