zaterdag 25 juli 2015

Super snoepig Koala rammelaartje

Deze week maakte ik deze schattige koala rammelaar, een echte Zus&Fluf original :)


Ik heb er zelfs aan gedacht om , terwijl ik hem maakte, het patroontje op te schrijven.
Niet heel georganiseerd, maar toch.......
Het plan is om er nog een paar te maken namelijk :)


Deze is namelijk al op weg naar een babykamertje, waar hij ligt tot een lang verwacht babietje klaar is om geboren te worden.


Er was ook eindelijk tijd voor Vlad. Hij stond deze week heel boos te wachten op mijn radio. En elke keer als ik langsliep voelde ik me schuldig, dat andere haakprojecten voor gingen........


Maar nu ligt hij dan eindelijk op mijn bureau voor de laatste details. Ik heb nog wat geworsteld met de cape. Die moest eigenlijk dubbel, maar omdat ik hem van miracle heb gemaakt, zou dat wel heel stijf worden. Vlad moet dus tevreden zijn met een enkele cape......


Meer foto's volgen als hij helemaal klaar is.

Deze week vond ik ook deze schattige gummetjes bij de HEMA, ik kon ze niet laten liggen.


Had ik gummetjes nodig? Nee
Gebruik ik vaak een gummetje? Nee
Toch liggen ze nu heel gezellig op mijn bureau :)

Fijne dag!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten