vrijdag 11 juli 2014

1e sjaal klaar

Na het haakavontuur op de haakboot ben ik blijven haken aan de sjaal. Het werkt zo makkelijk en snel.
Het duurde dan ook niet lang voor hij af was. De jongste stond klaar om hem in te pikken...


Ze wilde er graag nog wat bloemetjes op en dat vond ik wel een goed plan.


Een paar kleine, simpele bloemetjes op haaknaald 3,5.
10 vasten in de ring en dan afwisselend een halve vaste en 3 stokjes in toer 2, easy peasy.


Het randje bestaat uit een rij vasten



ze was er helemaal blij mee, zoals jullie zien.


Door naar de volgende, of de south bay sjaal voor mezelf ( het patroon vind je hier) ,of deze nogmaals in groentinten voor mijn stoere meid.

De bolletjes zijn in elk geval binnen :)



Mijn ripple laat ik weer even liggen na alle late voetbalwedstrijden van de laatste tijd....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten