zaterdag 19 juli 2014

Ochtendkoffie en haken

De week met het neefje is voorbij gevlogen. In deze week hadden we ook nog een slotfeest van school en een oudste dochter die tiener werd. Mijn haaktijd was dus zeer schaars. Die tijd heb ik gebruikt voor mijn south bay.


Vanmorgen combineerde ik het met een heerlijke koffie ( veel melk, weinig koffie ).


De slingers van het feest hangen er nog, ik vind het wel gezellig!


Volgende week dinsdag rond ik mijn tutorial af voor deze deken




Ik maakte hem vorig jaar zomer aan de hand van deze pin van pinterest, de babushka rose.


Er zat alleen een haakschema bij, maar na een avondje puzzelen was ik er uit.
De deken is echt prachtig en de jongste is er erg dol op. Hij is gemaakt met dorps Paris, dus heerlijk warm in de winter, niks voor dit zomerweer dus. Maar als je nu begint is hij deze winter klaar :)










Geen opmerkingen:

Een reactie posten