donderdag 6 november 2014

Beetje bij beetje.....

De dagen vliegen voorbij en beetje voor beetje haak ik verder aan week 4 van de scheepjescal.
Dat week 5 al bijna voorbij is en morgen het patroon van week 6 al komt vergeet ik maar even :)



Alle blokken vind ik tot nu toe erg leuk, maar hoe het 1 geheel wordt in 1 deken straks....... Ik ben erg benieuwd.

Verder ben ik druk met het voorbereiden van de workshop van 26 november. Ik wil zo veel mogelijk voorbeelden hebben, zo heeft iedereen keus genoeg.


En ga ik verder met de voorbereidingen voor kerst


Morgen ga ik met mijn moeder en zus A naar de kreadoe, daar heb ik erg veel zin in! Ik heb altijd van alles in mijn hoofd, wat ik graag wil zien, of kopen ( vooral kopen ben ik bang.....) Maar uiteindelijk pakt dat altijd anders uit. Ik laat me maar verrassen morgen :)

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten