zondag 2 november 2014

Workshop bij wolplein

Gister ging ik met haakvriendinnen Erna en Maartje naar wolplein in Zaltbommel voor een workshop van Saskia van "haken bij Saar en Mien". Allereerst was alleen de winkel al een feest, wat hebben ze daar veel keus!
Dit is alleen maar het vak van lana grossa cool wool.......


We bewonderden veel haakwerk. Hieronder zie je onze favoriet!


Daarna mochten we aan de slag. Uiteindelijk werden er veel polswarmers gemaakt van het geweldige garen van Knit collage. Eigenlijk vind ik het heel dapper om aan de slag te gaan met dit garen..... Thuis heb ik een bol liggen ( zoals sommigen van jullie misschien al weten) en die vind ik zo mooi dat ik hem niet durf te gebruiken.
Er moest van het garen eerst een bolletje gemaakt worden.


Erna koos voor deze kleur, ik ging voor groen, omdat dat zo,goed bij mijn winterjas past ;-).

Thuis zette ik er nog een randje aan.


Ik ben er helemaal blij mee!
De meiden gingen meteen op zoek naar hun eigen polswarmers, die ik vorig jaar voor ze maakte van Myboshi. Dus ondanks de heerlijke temperatuur liepen we alledrie met polswarmers rond......



Verder ben ik al voorzichtig bezig met de kerst, ik durf er bijna niet over na te denken hoe snel dat al is. Daarvoor heb ik nog een dame die zeven jaar wordt en natuurlijk Sinterklaas. En o ja, ook de scheepjescal nog...... 
Maar mijn eerste kerstproject wordt alvast super leuk!!!
Later meer.......


Vrijdag gaf ik ook de southbay aan vriendin L., finishing touch was mijn eigen knoopje.
Ik heb al een nieuwe aanvraag binnen voor een zwarte, super tof!



Fijne dag!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten