zondag 13 september 2015

Alles rammelt gezellig

Vandaag legde ik de laatste hand aan deze schattig rammelaars


Ik maakte de grijze koala's al eerder, maar ze vlogen van mijn bureau af :)
Dus maakte ik er een paar bij.  En omdat ik deze week een mooi klein meiske ga bewonderen, maakte ik ook een paar baby-roze koala's.


Het borduren van de oogjes en maken van de gezichtjes vind ik het allerleukste om te doen. Je werk krijgt er meteen een eigen karaktertje van.

Dit is bijvoorbeeld een hele deftige dame, die graag thee met scones lust.


En deze meneer......hij is lekker relaxed en hangt het liefst in een eucalyptus boom


Ze zijn  hier nu te vinden in mijn Etsy shop! 
Maar natuurlijk kan je er ook een bestellen via zusenfluf@hotmail.com

Verder maakte ik ook het honden-waterflesvriendje af.


Deze lieverd kan dus omweg naar zijn nieuwe baasje


Hopelijk gaat hij niet met de poezen-waterflesvriendjes vechten die daar al in huis zijn......


Nee, hij kijkt zo lief, dit is een knuffelvriendje en geen vechtersbaasje.

Fijne dag!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten