zaterdag 19 september 2015

Weinig tijd, wel veel ideeën.......

De afgelopen week heb ik pas echt gemerkt hoeveel tijd mijn opleiding inneemt...... Af en toe gun ik mezelf een klein uurtje haken om niet helemaal tureluurs te worden :) mijn opleiding is erg interessant, maar het voedt mijn creatieve honger absoluut niet. Mijn hoofd zit vol ideeën, die schreeuwen om gemaakt te worden!

Herkennen jullie mijn V-stich deken nog? Ik was er al een heel eind mee, maar nu ben ik eindelijk de rand eromheen aan het haken. De drops denim geeft de deken een super stoere uitstraling.


Het wordt een prachtig dekentje, ik zal nog even niet verklappen voor wie....


Verder had ik deze week alleen tijd voor deze dame. Ze vond haar outfit te saai


Dus gaf ik haar wat stipjes erbij en daarvan werd ze helemaal blij! 


Nu is ze nog mooier dan ze al was :)  Het boek Amigurumi en baby is al in pre-sale, daar kan je haar patroon in vinden. Kijk voor meer informatie op amigurumipatterns.net.

Terwijl ik aan het lezen was greep mijn jongste een overgebleven square van haar Babushka rose deken. Ze maakte er een mooi jasje van voor haar beestje.



Nu ga ik weer snel terug naar mijn bureau


Fijne dag!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten