vrijdag 4 september 2015

Zus&Fluf gaat weer naar school

Deze week ben ik begonnen met een opleiding voor mijn werk. Het is lang geleden dat ik in de schoolbanken zat..... 
Ik heb dus minder haaktijd, help! Maar helemaal niet haken is echt een onmogelijkheid, hahaha.

Ik maakte 3 meiden blij met een armbandje vandaag


Ze komen uit de Mollie makes ( mijn favo tijdschrift) van deze maand. Super snel om te maken en echt heel erg leuk. Ik denk dat ik er ook een paar voor mezelf ga maken. Dat was natuurlijk ook eigenlijk de bedoeling, maar met meiden in huis ben je dit soort dingen zo kwijt......

Ter voorbereiding op de komende weken maakte ik met vriendin C een berg pastasaus uit het kookboek van Sophia Loren, voor in de vriezer, heel handig als er weinig tijd is om te koken :)


Verder worstel ik nog een beetje met de rand van de hexagondeken.......later meer daarover

Terug naar de boeken!


Fijne dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten