maandag 23 maart 2015

Als je haar maar goed zit :)

Naast de voorbereidingen van het haakatelier ben ik ook erg druk met de voorbereidingen van een paar opkomende markten. Er staat zo veel op mijn wensenlijst om te maken, maar op dit moment ben ik druk met haarspeldjes.


Vrolijk zijn ze hè!



Natuurlijk in mijn lievelingskleurtjes en als het even kan, ook met stippels :)


Zoals jullie zien wordt mijn knopenverzameling ernstig aangesproken, maar dat geeft niks, ik vind ze super leuk!


De gevlochten haarbandjes zijn op dit moment ook weer helemaal hip. Deze zijn goed zelf te maken met zpagetti, of ander t-shirt garen. En van zo'n koppie word je toch helemaal blij :)


Nu nog op zoek naar "stoere" kleuren voor de oudste dame, want die wil niet meer met roze gezien worden......

Fijne dag!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten