zondag 1 maart 2015

Een cactus tuintje

Vandaag legde ik de laatste hand aan mijn allereerste vilt opdracht. Het moesten 3 cactussen worden voor op kantoor. De enige wens die ik doorkreeg was ; er moest zeker kleur in verwerkt worden. Voor de rest was ik vrij om te maken wat ik wilde. ( dat zijn geweldige opdrachten toch!) 
Dit is het eindresultaat geworden:


Voor de wakkere lezers, het zijn er inderdaad 4 en niet 3.... Maar ik vond de cactus in de kurk zo leuk, die moest er gewoon bij!

Ik weet niet hoe al die verschillende cactussoorten heten, ik keek veel op internet voor inspiratie en kleuren.


Prachtig hoe dat oranje knalt bij dat groen



Bij het maken van deze cactus brak mijn naald, dat is me nog nooit gebeurd...


Gelukkig heb ik naalden genoeg en kon ik gewoon verder, hahaha


Natuurlijk mocht een Zus&Fluf knoop niet ontbreken!


En omdat deze cactus al zo lang in mijn hoofd zat, maakte ik deze ook. De kurk uithollen was niet heel makkelijk, maar ik vind hem zo snoepig geworden, ik denk dat dit voor mij niet de laatste cactus in een kurk is......


Bij elkaar is het een super leuk cactustuintje geworden


Hopelijk fleurt het kantoor van R. hier helemaal van op :)

Straks weer verder met mijn vertrouwde haaknaald:)
Wat vriendjes erbij maken voor dit schatje



Fijne dag allemaal:)











Geen opmerkingen:

Een reactie posten