zondag 29 maart 2015

Proefhaken

Na het proefhaken voor Zoomigurumi 4, wat echt een super leuk boek is, werd ik gevraagd om voor een ander nieuw boek een patroontje te proefhaken. Ondanks de drukte voor de opkomende markten kon ik dat toch niet aan me voorbij laten gaan. Het is voor het nieuwe boek van Tessa van Riet-Ernst. Ze gaat een boek maken vol sprookjesfiguren. Ik mocht het geitje proefhaken. Natuurlijk ben ik ook heel erg benieuwd naar de andere patronen....Het geitje is in elk geval al super schattig !


Deze week heb ik ook, na lang dubben, mijn prachtige nieuwe stapeltje vilt aangebroken.
Ik wilde graag een nieuwe broche voor op mijn uniform en omdat het bijna Pasen is, koos ik een konijntje. Het patroontje komt uit dit boek


Het vilt van "de viltwinkel" is echt prachtig van kwaliteit, je werk wordt er meteen nog mooier van :)


Dit konijntje is klaar om mee te gaan naar het werk :)


Fijne dag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten