maandag 4 mei 2015

Dweilen in Zoelen en resultaten haakatelier

Ondanks de regen was het gister super gezellig in Zoelen. Het was veel minder druk als andere jaren, maar we hebben goed verkocht :) en een hele leuke dag gehad. Kortom Zus&Fluf en juffrouw stippels  ( alias haakvriendin Maartje ) vinden het zeker voor herhaling vatbaar.
Ik ben nog op zoek naar een wat leukere kraamindeling, maar de vrolijkheid spat er toch wel van af dacht ik!


In de kraam stond ook mijn stoere oudste dame. Wat ben ik super trots op haar, ook zij heeft hard gewerkt in haar eigen deel van de kraam. De jongste dartelde vrolijk over de markt rond met een vriendje uit de klas.  Wat heerlijk zo'n echte dorpse jaarmarkt!


Toen de regen rond 14 uur echt begon te vallen zorgde mijn lief voor een waterdichte kraam en voor  een lekker glaasje om het niet koud te krijgen. Onbetaalbaar zulke verzorging :)


Aan het eind van de dag was het wel lekker om even met de voetjes omhoog te zitten, haha, maar ik kijk terug op een heerlijke dag.

Via de app kreeg ik nog meer resultaten van het haakatelier binnen. Super leuk meiden, dankjewel!

Deze is van H


En deze werd gemaakt door E


Prachtig gemaakt!

komende week ga ik werken aan een moederdagkado, dus dat moet nog even geheim blijven ;)
Verder is het wat rustiger, dus ja, dan jeuken de vingers natuurlijk. Wat zal ik gaan maken...... Nog een leuke Lalylala, of toch nog wat eendjes, of misschien iets heel anders......
We zullen zien :)

Fijne dag!








4 opmerkingen:

  1. Gratis tip: met niveaus werken. Gebruik stevige dozen, (wijn)kistjes, etagères.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zaag uit MDF een figuur, bv. een boom, draai hier kleine haakjes in en dan kan je de kleine spulletjes hieraan ophangen.
    Maar voor de rest zag het er inderdaad al vrolijk uit.

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor de leuke tip Carolien, dat is echt een goed idee!

      Verwijderen