zondag 31 mei 2015

Werk in uitvoering

Op elke verdieping van mijn huis ligt wel ergens een "werk in uitvoering " haakwerk. Vandaag heb ik de meeste bij elkaar gezocht, zodat ik ze af kan maken. Afgelopen tijd is het zo druk dat ik weinig toekom aan uitdagende haakprojecten, dus is het een prima tijd om bekende haakprojecten af te maken.


In de tas, 2 overgebleven theedoeken van het haakatelier, die ik ook van een randje wil voorzien. De deken van vriendin C.  De squares moeten "alleen" nog maar aan elkaar gezet worden. En natuurlijk ook mijn scheepjescal...... In een van deze twee zit een fout........zucht.


Dit is mijn vakantieproject van afgelopen zomer. Deze hexagons zijn heerlijk om te maken als je maar een paar minuten hebt.


Inmiddels staat de teller op 120 hexagons, nog een stuk of 80 te gaan.



Verder maakte ik tijdens deze regenachtige zondag 2 kabouterbabies van vilt om kado te geven.


En ik repareerde deze lalaoopsy van de jongste dame


Ze had last van een ontsnapte pijpenrager


En een loslatende sneeuwbal


Inmiddels is dit popje weer helemaal oké en klaar voor een dikke knuffel


Fijne dag allemaal!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten