vrijdag 8 mei 2015

Nieuwe zomercoupe :)

Deze week kreeg Loesje een nieuwe zomercoupe.
Loesje is het lievelingspopje van mijn jongste en werd jaren geleden gebreid door mijn lieve collega Treesje. 


Loesje heeft al veel vakanties meegemaakt en heeft heerlijk meegezwommen in Frankrijk.
Ook is loesje dol op paardrijden


Dus het is niet zo gek dat, met zo'n druk leven, haar haartjes aan vernieuwing toe waren


Met een bolletje oranje en heel veel lossen ziet die lieve Loesje er weer tip top uit voor de komende zomer :)


Gister was ik even bij HomeMade4u in Driebruggen, een super gezellig winkeltje, daar heb ik heerlijk kunnen neuzen tussen alle bolletjes. Ik kocht deze kleurtjes scheepjes stonewashed


Ik denk er over om het rood te gebruiken voor de hoed van Paul de paddestoel, wat vinden jullie?

Fijne dag!









1 opmerking: