zaterdag 16 mei 2015

Paul wordt stippeltje

Alle stippen zitten op de hoed, dus Paul is nu helemaal klaar!


Hij zit even heerlijk te genieten in het zonnetje.
En kijkt toe terwijl de kids rondrennen.


Niet lang hierna werd Paul door mijn jongste omgedoopt tot stippeltje en werd hij een zij :)
Ze wordt in elk geval heerlijk geknuffeld!

Mijn volgende Lalylala is al besteld door de oudste, dat wordt deze natuurlijk


Super stoer deze! Daar moet ik wel nog wat garen voor inslaan, hahaha. Zwart is een kleur die ik niet vaak gebruik en dus ook niet echt in mijn voorraad heb liggen.

Ondertussen haak ik dus nog wat aan mijn vakantiedeken van afgelopen zomer


Een heerlijk werkje om mee te nemen. Ik moest even een blik op het patroon werpen, want het was al even geleden dat ik er aan heb gewerkt......... Nu kan het weer in de auto, op schoot bij de tv en waar dan ook :)


Fijne dag !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten