donderdag 16 april 2015

Heerlijk weer om een cactus te haken

Vandaag is mijn eerste vrije dag deze week. Wat een geluk dat ik lekker van de zon kan genieten.
Ik verdeelde mijn tijd tussen het haken van cactussen en het lezen van een goed boek.


Het haken van cactussen werkt enigszins verslavend...........
Overal zie ik leuke bakjes, blikjes en potjes om cactussen in te maken.


De cactus met de oranje bloemen is klaar, de ander moeten nog een leuke bloem krijgen :)
Maar mijn voorraad voor de volgende markt begint goed te groeien.

Ook de kids genieten van het weer en op zo'n dag komen de knikkerzakjes altijd weer tevoorschijn.
Deze vrolijke, felgekleurde haakte ik vorig jaar.


Hij past precies in het fietsmandje van de jongste dame :)


Hij was helaas beduidend leger bij thuiskomst


Gelukkig hebben we nog een grote voorraad, hahaha
De oudste dame heeft er ook een besteld, in stoere kleuren natuurlijk....
Misschien leuk voor een tutorial?


Fijne dag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten