maandag 27 april 2015

Oranje boven

Op Koningsdag haakte ik natuurlijk een mooie, oranje bloem :)


Niet voor de koning, maar als hij belt maak ik er natuurlijk ook een voor hem hahahaha, deze bloem ging op een nieuwe cactus.


De laatste cactussen zijn bijna klaar voor de markt van komende zondag. Ik hoop dat ze in de smaak vallen.

De Olav die ik op bestelling maakte vertrok naar Brussel, volgens mij vond hij het best spannend....:)


Blijkbaar trok hij de aandacht, want ik kreeg meteen weer een opdracht voor een Olav, super leuk!

Morgen een lange werkdag en 's avonds de theedoeken voor het haakatelier nog strijken, want voor het randje er omheen gaat, moesten ze eerst gewassen worden..... Niet mijn favo klus, maar ik heb wel weer erg veel zin in het haakatelier!

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten