donderdag 30 april 2015

Randjes, randjes, randjes

Gisteravond was er weer een super gezellig haakatelier. De ( netjes gestreken ;-) ) theedoeken werden voorzien van een prachtig randje. H werkte onder toeziend oog van haar teckeltje, wat een scheetje hè ! ( het teckeltje bedoel ik dus, hahahaha)


De theedoek voorzien van een rand met de festonsteek was een flinke klus. Iedereen werkte dan ook keihard door, wat een serieuze gezichten....


M had een heerlijke cake gebakken, die was te lekker om te laten staan, dus daar namen we heel even de tijd voor, mmmmmmmm.


Maar daarna weer snel aan het werk


Op de tafel staan mijn bloemen en cactussen, die gaan we volgende maand maken. Ik ga alvast beginnen met potjes sparen :)


Aan het eind van de avond was iedereen begonnen met haken. J maakte de theedoek thuis nog af voor ze naar bed ging. Ze stuurde me deze foto


Super leuk geworden!
Ik ben benieuwd naar de eindresultaten van de andere haakladies.

Ook mijn theedoek mag nu eindelijk in de keuken :)


Nu hoef ik niet meer bang te zijn voor vlekken, hahahaha


Fijne dag!


Ps, mijn ovenklok staat niet goed, ik heb dit niet om1:19 staan te fotograferen, hahaha, maar heel normaal om 9 uur vanmorgen :).










Geen opmerkingen:

Een reactie posten