dinsdag 7 april 2015

Voorjaarsmarkt met een zonnetje :)

Het weerbericht voor aanstaande vrijdag ziet er geweldig uit! Na mijn eerste brrrrrraderie in Rijswijk vind ik dat wel heel erg fijn! Ik hoop dat het zonnetje mijn verkoudheid ook verdrijft......
De laatste bloemetjes en speldjes ben ik nog aan het maken, ze worden oranje, aangezien Koningsdag er aan komt :)

De flessenvriendjes en appeljasjes die jullie de afgelopen tijd op mijn blog hebben gezien staan al klaar.


Ook deze ringetjes en speldjes neem ik mee.




Eigenlijk is het te veel om op te noemen.....

Heb je iets gezien wat je graag wil kopen of je wil zien? Stuur dan een berichtje, als ik het heb, neem ik het zeker voor je mee.

Fijne dag en hopelijk tot vrijdag!


O ja, deze fotolijstjes neem ik natuurlijk ook mee









Geen opmerkingen:

Een reactie posten