donderdag 4 juni 2015

shoppen bij echtstudio

Gisteravond ging ik samen met Maartje, Erna en kralenmevrouw J (die ook haakt) naar echtstudio.
We parkeerden de auto bijna voor de deur, maar omdat we natuurlijk vreselijk aan het kleppen waren, zagen we dat niet en liepen we gewoon de verkeerde kant op....... Dus rechtsomkeerts tot we weer bij de auto en de ingang stonden, hahahaha.
Gelukkig kon het shoppen toen beginnen :)

In mijn hoofd zat een hexagon deken die bij mijn kussen uit New York gaat passen.


Volgens mij is het gelukt. 


Het kussen kreeg ik van zus E, het is een van mijn lievelingskussen en de kids weten dat er niet gegeten mag worden in de buurt van dit kussen......


Het nieuwe boek van Tessa van Riet kon ik niet laten liggen. Het geitje wat erin staat heb ik geproefhaakt ( is dat een woord?), dus dit boek hoort natuurlijk in mijn kast.....


Niet op mijn boodschappenlijst, maar wel al lang op mijn verlanglijst, was dit garen


Daarvan wil ik deze sjaal gaan maken


Dat wordt een uitdaging, maar daar hou ik wel van :)

Tot ik tijd heb liggen de bolletjes mooi te wezen in mijn kast.


Wat is het toch heerlijk om rustig rond te lopen in echtstudio en alle kleurtjes te zien en de verschillen tussen de garens te voelen.


een droomkast.....


Maartje ging voor een chuncky deken, maar twijfelde over de hoeveelheid bollen die ze nodig zou hebben. Haar deken hoefde niet zo groot te worden als het voorbeeld in de winkel.
En als je dan 1,5 meter groot bent, ben je een handige meetlat......


Aan het eind was dit onze buit en was iedereen helemaal blij


Mijn handen jeuken om aan de slag te gaan, ik vrees met grote vrezen voor mijn "werk in uitvoering" projecten waar ik zo braaf mee bezig was........

Fijne dag!












1 opmerking:

  1. Geproefhaakt is in ieder geval een creatief woord, al zal Van Dale het wel niet kennen.. Nog een bonuspunt: het voltooid deelwoord is wel volgens de regels!!

    BeantwoordenVerwijderen