donderdag 11 juni 2015

Aan de slag met mijn opdrachten

Deze week ga ik aan de slag met 2 opdrachten. Ik begon met deze


Ik laat hem nog niet helemaal zien, het is een verjaardagskado en je weet maar nooit......
Dit blijft dus nog even een verrassing :)
Wil je ook graag wat laten maken? Gewoon voor jezelf, of als kado? Dat kan! Mail dan naar zusenfluf@hotmail.com 

Zoals jullie zien ben ik wel weer heerlijk aan het haken met stonewashed, ik ben er echt aan verslaafd op het moment.


Tussendoor haak ik af en toe een hexagonnetje, ze haken lekker snel weg.


Dus heel langzaam groeit die verzameling ook. Van zo'n bakje word ik helemaal happy :)

Mijn tweede opdracht is voor twee slakjes, die moeten nog heel even wachten.......eerst nog even de nachtdienst in.

Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten