donderdag 25 juni 2015

Hamers en haaknaalden

Gister lagen tijdens het laatste haakatelier voor de zomer, de hamers , hexagonnen en haaknaalden samen op tafel.


We gingen er op uit om de bloemetjes letterlijk buiten te zetten. Het heet guerrilla crochet, of wild haken, maar ik vind guerrilla crochet een toffere term :)
We lieten de koffie dus op tafel staan, kozen een mooie boom en gingen aan de slag







En wat ziet "onze" boom er prachtig uit nu!


Vanmorgen reed ik er glimlachend voorbij om de dames naar school te brengen. Ik hoop dat het meer mensen een glimlach kan bezorgen in het voorbijgaan. Wij hebben in elk geval veel pret gehad :)



Daarna hebben we natuurlijk ook aan de hexagonnen gewerkt


En aan het eind van de avond had iedereen 1 of meer hexagonnen af, de haakladies kunnen dus aan de slag deze zomer :)


30 september is pas weer het volgende haakatelier, maar in de tussentijd zit Zu&Fluf natuurlijk niet stil! 
Er staat veel op mijn programma :)
Nu ga ik mijn koffer en haaktas pakken voor mijn haaktrip naar Brussel. Yes!

Fijne dag!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten