donderdag 18 juni 2015

Slakjes, hexa's en bloemen

Deze 2 schatjes maakte ik in opdracht 


Ze zaten heel knus samen in mijn kastje op een bolletje stylecraft.


Maar ze moesten toch echt allebei in een eigen zakje, op weg naar het feestje 


Gelukkig blijven ze wel bij elkaar :)

Af en toe haak ik een hexagon tijdens een verloren minuutje. Binnenkort ga ik met Maartje en Erna een heel weekend haken in Brussel. Ik heb nu al zin in de treinreis, een prima moment om te kletsen en hexa's te haken!


Misschien neem ik mijn rode stylecraft ook wel mee, nu die uit de knoop is......


Alle rondslingerende bloemetjes in mijn huis verzamel ik voor het laatste haakatelier voor de zomer


Ik vond dat pompoenetje er ook wel bij kunnen:)
Iemand al enig idee wat we er mee gaan doen???

Mijn oudste dame maakte tijdens de laatste vakantie dit voor me en ze vond dat ik het natuurlijk ook even moest laten laten zien op mijn blog!


Zo lief! Die krijgt natuurlijk een mooi plekje op mijn hobbyzolder:)

Fijne dag allemaal!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten