zondag 14 juni 2015

In de war.........

Regelmatig hoor ik de tip; begin vanuit het midden van de bol. Ik doe dat nooit, maar omdat er bij mijn nieuwe bol stylecraft een prachtig beginnetje uit het midden stak, probeerde ik het. Nou dat heb ik geweten........


Binnen 3 hexagons zat de hele bol in de knoop, aaaaaaaaah
Ik dacht tijdens de zwemles rustig wat hexagons te haken, maar ik zat dus alleen maar aan die bol te plukken. 
Een moeder schudde haar hoofd en zei; je moet ook nooit vanuit het midden beginnen. Wat????
Na een zwemles , een kinderfilm en dan nog wat gepluk en getrek, eindigde ik met 4 kleinere bolletjes stylecraft.


Grrrrrrrr, nooit meer vanuit het midden dus. Ik blijf lekker vanaf de buitenkant starten, met een vrolijk ronddraaiend bolletje garen op de grond :)

Gelukkig gaat alles voor mijn volgende opdracht helemaal gesmeerd, de slakjes liggen in onderdelen klaar. Vanavond zet ik ze in elkaar.


Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten