zaterdag 17 januari 2015

Een theepot hoort op een kleedje :)

Dit kleedje haakte ik al even geleden als probeersel. Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest doen. Maar nu heeft het zijn plekje in huis gevonden.


Niet mijn standaard roze en rood combinatie, maar ook erg leuk :)


In de supermarkt liep ik vorige week tegen dit tijdschrift aan. Omdat ik vond dat ik het verdiende in die drukke week nam ik het mee, ondanks dat ik hem aan de prijzige kant vond.


Ik viel vooral voor de schattigheid van Roodkapje en de wolf. Deze zijn ontworpen door Mei li lee, er staat een heel artikel over haar geweldige Amigurumi's in het blad.




Te schattig gewoon......

Vandaag kwam nichtje E logeren bij de oudste. Zo onderhand wil ik eigenlijk wel eerder naar bed dan de dames..........echte nachtbrakers zijn het, maar nog iets te jong om dat te laten gebeuren.
Tijd voor een simpel werkje dat al een tijdje in een vergeten mandje lag


Mijn V-stich met Paris denim. Ik ben al een flink eind, ik heb zelfs al een keer geïnvesteerd in het wegwerken van draadjes. Maar helaas nog niet genoeg zoals je hieronder ziet.


Hahahahahaha
Het wordt in elk geval een stoere deken voor mijn stoere meid


Het mandje wordt in elk geval steeds leger


Ik hoop dat ik het red met wat ik heb. Het zou toch jammer zijn als ik een tripje naar echtstudio moet maken ;)

Fijne dag!











1 opmerking: