zaterdag 3 januari 2015

Stem voor Pepe the pink Lama

Zoals jullie misschien weten heb ik Pepe the pink Lama, samen met haar dochter Lima ingestuurd voor de desgin wedstrijd van amigurumipatterns.net. Vanaf vandaag tot en met vrijdag 9 januari kan je stemmen.


Natuurlijk hoop ik dat jullie willen stemmen op Pepe!!!


Klik hier om naar de juiste pagina te gaan.
Je mag je 5 favoriete ontwerpen aangeven door op het hartje rechts boven op de foto te klikken. 5 keuzes moet vast lukken, want er zitten super leuke Amigurumi's bij!
Als je 5 keuzes hebt gemaakt krijg je automatisch een pop-up, waarin je je naam en E-mail moet invullen, klik dan op de "submit" knop en je stemmen zijn ingediend.

Alvast heel erg bedankt als je wil stemmen, ik hou jullie op de hoogte! De prijzen zijn om te likkebaarden, onder andere clover haaknaalden, stylecraft DK en veiligheidsoogjes. Je kan ook de eerste 3 Zoomigurumi boeken winnen en laten die nou al in mijn kast staan...... Daar kan ik vast een super leuke give-away mee doen om mijn blog!


Fijne dag allemaal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten