dinsdag 27 januari 2015

Even lekker aanrommelen :)

Morgen is het haakatelier van januari. Het wordt gezellig druk en ik heb er super veel zin in. Alle voorbereidingen zijn klaar, dus kon ik vanavond heerlijk aanrommelen.


Ik maakte dit hertje af, dat ik waarschijnlijk morgenvroeg al kwijt ben aan mevrouwtje F.


Zoals jullie zien ben ik dol op stippen en strikjes :)


Een probeersel van vanavond zijn deze kersjes, ze zijn super klein en ik vind ze erg leuk. Maar wat ik er mee ga doen weet ik nog niet. Maar aangezien ik in de Betuwe woon komt dat vast wel goed...


Van de week maakte ik ook deze vrolijke broches van strijkkralen. Weer eens heel iets anders dan haken en super snel klaar, pinterest staat vol met leuke patroontjes.


Het was een heerlijk avondje! Op naar de workshop van morgen, de foto's volgen snel :)

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten