dinsdag 20 januari 2015

Tijd voor Haken, kletsen en chocolade.

Eindelijk was het weer tijd voor een gezellig haakavondje. Maartje had helaas een gedwongen haakpauze door een blessure, dus het was al even geleden. Maar mijn tafel lag weer vol garen,naalden blaadjes en chocolade. Het was weer super gezellig dus :)

Ik ging verder met de voorbereidingen van het haakatelier van volgende week


Vandaag wel met mijn vertrouwde roze-oranje-rood combinatie :)


Lekker vrolijk word ik van al die kleurtjes!



Erna maakt een geweldig fluffy konijn


En Maartje is bezig met een stip en haak konijn met geweldige kleurtjes



Ook Lupo kwam nog even op tafel. Ik vond de Franse baret wel leuk, hahaha, maar Lupo eist toch echt een hele muts voor op zijn hoofd :)


Het was in elk geval weer een heerlijke avond met geweldige haakvriendinnen. Thanks ladies!


Fijne avond allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten