woensdag 7 januari 2015

Voorbereiding haakatelier in volle gang

Omdat ik volgende week een pittige cursus ( met streng examen.....ieks!) van mijn werk heb. Ben ik nu al het haakatelier van 28 januari aan het voorbereiden.


Aan de slag dus met Paris in heerlijke frisse kleurtjes en haaknaald 4,5.




O ja, niet vergeten de draadjes weg te werken...... Mijn favoriete klus :)

Het resultaat is geweldig! Ik sta te trappelen om het aan jullie te laten zien, maar dat zal helaas moeten wachten tot na 28 januari. Ik ga nog even verder vanavond :)

Ondertussen krijg ik een boze blik vanaf de stoel 


Lupo het lammetje (patroon van Lalylala) is nog steeds armloos en zijn hoofd is kaal en koud......

Maar zijn lijfje heeft een prachtige glittervacht, zo wil iedereen wel een zwart schaap zijn :)


Dit weekend heb ik vast een haakpauze nodig tijdens het studeren........
Dan is Lupo aan de beurt :)

Fijne dag allemaal!

Ps. Hebben jullie al gestemd op Pepe the pink lama op amigurumipatterns.net? Het kan nog tot en met vrijdag!
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten