donderdag 1 januari 2015

Goede voornemens :)

Een nieuw jaar, nieuwe kansen wordt wel gezegd. Welke voornemens heb ik en welke kansen wil ik graag benutten of verdiepen in 2015 met Zus&Fluf? 
Als allereerste doorgaan met bloggen. Ik vind het zo leuk om te doen! Maar ik wil wel graag meer mogelijkheden op mijn blog, met links naar leuke sites en categorieën  in een soort menu. Daar zal ik hulp voor moeten inschakelen, want, ondanks dat ik veel geleerd heb het afgelopen half jaar, ben ik nog steeds geen computerwizz........

Verder staat het goed leren naaldvilten op mijn lijst. Ik heb wel eens een poging gedaan, maar verder dan veel prikgaatjes in mijn vingers en een scheef bolletje kwam ik niet.......


De diertjes die je hier mee kan maken zijn zo schattig!


Dit wil ik in het nieuwe jaar dus echt leren!

Mijn scheepjescal moet komend jaar af. Ik leer veel van de patronen, alleen ben ik nog steeds niet overtuigd van de kleuren. Dat wordt dus een uitdaging!


Het haakatelier gaat verder in 2015, elke laatste woensdagavond van de maand. Mijn voornemen is dus om elke maand een leuk,interessant,nieuw of gek patroon te hebben voor de haakladies. In januari beginnen we met gehaakte mandjes in suikerwater. Meer info volgt!

Mijn jongste eist dat dit ook wordt opgenomen in de lijst met voornemens,
De wantjes uit combigurumi


Voor het einde van de winter graag was het commentaar.........

Het openen van mijn eigen Etsy shop staat ook er ook bij. Bloggen vond ik al een grote en spannende stap, of ik de stap naar Etsy dit jaar al durf te wagen weet ik nog niet..... We zullen zien :)

Pepe the pink lama doet in 2015 mee aan de wedstrijd van amigurumipatterns.net. 


Stemmen kan vanaf zaterdag.  Ik vind het zo spannend!!

Wat 2015 ook brengt voor Zus&Fluf, ik wens iedereen een prachtig jaar, vol liefde, gezondheid en creativiteit!


Fijne dag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten